Jumaat, 14 Januari 2011

Laling I x sihat lah...

td balik lunch kt umah..tgk2 aiiii ada kete...sah2 lah od x pi keje rini...sbb pg td tya kt dia..nak p keje x..ngan awak x bape nak ok...dia kata..p p p..sihat lah kot nak pi keje tu
(2-3 hari ni mmg od x sihat...asik ckp..x sedap bdnlah..nak demam lah..kaki lenguh2 lah)
tup2 tgk dlm bilik..tgh tido...rehat la kot..sian dia
dia ada ngadu kt aku x sihat..aku kata..tgk saya ni kuat ngan perot nak banak lg..ngan umah lg
budak2 lg..sakit ke x sakit ok je..buat jugak..od kata....awak ni kan saya kata apa adaaaaaaaaaaaaaa je nak balas..hahahah gelak guling2...kami mmg cam ni..sj melawak

org laki2 ni kalo x sihat manja lebih...mai kt kita...dok ngesel2lah..dok manja kata sakit sakit sakitttt...pas2 mcm2 mau...mkn lalu pulak hahahaha

ritu igt lg...od dok jerit manja....tulunnnnnnnnnnnnnn..tulunnnnnnnnnn tulunnnnnnnnnn sakitttttttt sakitttttttttt
(ms tu aku tgh geram ngan dia...aku wat x tau jek..aku kata p sndiri klinik..ngade2..saya boleh jek naik moto g..ok jek) dia dok jerit lg cam tu..pas2 tiba2 mil aku balik ntah dr mn
terus aku jd isteri yg baik bawa p lah od tu klinik...hahahaha
dlm kete dok bersandor ngan aku...ngade2...mencik...aku yg geram jd x geram pulak..terus ilang geram tu..ntah ape yg aku geram aku pun x tau...hahahahaha

oh lupa plak nak story..mlm smlm od ada kata...org sakit ni...kalo bersetubuh baik terus ni...xde makna nye aku kata...hahahaha sian dia...soli napsu down lah...nti pas banak kita cakor smpi lebam ok..hehehe

alorrr bucuk telo hahahaha..x sihat eh..pirahhh hahahaha

kaki lenguh sian dia gara2 naik bukit kt cameron ritu katanya smpi skrg lenguh x abis...aku kata...haiiiii saya yg buyung ni ok jek...hahahahahaha ada je aku ni kan..aku ni suka usik dia

buang toksin hehehe
pasni sihat lah kot...harap2 terlebih sihat boleh aii lak rehat hehehehe

semoga cepat sembuh ye bucukkkkkkk :)