Isnin, 10 Januari 2011

Kek Coklat Tulus Hati Mama...

ikutkan besday arwen dah lepas pd 1hb tu..tp aku teragak2 nak buat besday dia ke x..sbb aku yg x larat..xde ms nak buat..tp shari sehari tiap2 hari siang mlm smpikan nk tido..dok pikiaq...nak buat ke x nak buat ke x..haiiii serabut bkn main kepala ni...ibu mn yg xmo buat kan...sian pulak kt arwen...lg pun rmi lak dok wish kt arwen hepi besday..n buat jiwa aku lg x tenteram...alahh xpelah x buat kali ni buat thn depan...yelah mmglah kan..tp aku dok pikiaq jek..xde mkn2 pun jdlah sebijik kek tu mkn kami anak beranak...

tup2 ahad lepas aku buat pi jelah besday arwen ni..selagi aku x buat selagi tu jiwa aku cam x syiok jek...kek coklat tu aku wat sndiri..lgpun bhn2 kek semua dh ada..cuma tggl nak deko2 jek...sabtu mlm pas budak2 tu tido..aku pun mula membaking..oven mmg dah uzur..so aku kukus je lah..jdlah kek coklat kukus hehehe..1stime buat taw..sib bek ok

dah siap kukus

siap topping
deko skit2 jek jdlahhhh...1stime buat gak nie..

Kek Coklat Tulus Hati Mama buat Arwen ...aceh ceh ceh :)

nota bijik: nti smbung lak..nak g msk tghari...terkejut Ana Rafail menang AJL smlm :)