Rabu, 26 Januari 2011

Kari Ikan Kau Kunci Cintaku

balik lunch td gagah nak msk lunch..sbbnye od dok ada..keje mlm..so takut lak dia kelaparan kt umah tu...baik hati bini dia kan ahaks...ikutkan mmg nak msk kari ikan ni smlm..tp tup2 smlm balik lunch tu...tgk od dok relax tgk tv..aku lak kelibut nak msk..od kata x payahh...saya dah beli lauk kegemaran awak ni...aku pun terkejut lah bukak tudung..tgk2 lauk ikan keli ada...sayur lemak toge ada...sambal tauhu ada..kari daging ada...od kata..tgklah org sayang bini taw..nak romen pun x bleh...ke situ lak di..iklhas ke ni...(od gelak jek)..aku kata sabolah tgu sebulan lebih je lg..nti romen lah smpi lebam

so rini aku balik lunch kol 1245..awal skit sbb takut x sempat lak msk....then tiba2 nak mkn gulai lemak suun pucuk lak...msk 2 lauk sekali...dlm 1/2 jam dah msk...mmg lapar giler ms tu..sbb pg td mkn roti kering jek...hehehe...od pun ada sekali td..terus ajak dia mkn...bila tgk suami mkn bertambah smbil jilat jari...rs fenat ilang n bahagia sggh...aceh ceh cehhhhhhhh

ckp psl kari ikan ni..kdg2 aku msk sedap..kdg2 x bape ok...korg cm mn?rini aku msk kari ikan taruh santan skit...sllu msk x letak santan just air asam jawa jek..disbbkan santan dok ada..pakai skit ler...hehehehe..kalo xde baru just taruh air asam jawa jek

kari ikan merah kau kunci cintaku

gulai lemak suun pucuk cinta kita