Isnin, 31 Januari 2011

I LOVE MY FAMILY CONTEST 2011


last minit nk msok contest sorg sahabat ni
sape2 yg berminat sila klik link kt atas tu ye :)

1) ceritakan kenapa anda sayang keluarga anda?sape x sayangkan keluarga sndiri kan..giler ape x sayang..hakhakhakkk...cam aku jugak aku sgt2 sayangkan keluarga aku sbb tanpa derang hidup aku x bermakna...setiap saat setiap detik tanpa derang...perghhhh boleh buat jiwa kaco...nak berpisah barang sesaat pun...hati dah gundah gulana..deranglah nyawa aku...apa sj sedih menangis gembira susah sng kongsi bersama...melihat keluarga hari2 bersama..melihat anak2 membesar...meninggalkan hari2 yg indah sgt2 menyentuh jiwa kalo diigtkan..kalo boleh xmo ms tu berlalu ngan cepat...huhu semoga kami sekeluarga bahagia happy sllu :)

2) xtvt terbaru?ni adalah xtvt kami yg paling latest...kami berpiknik smpi ke Lost World of Tambun...mmg x plan pun main terjah jek sbb pg tu dah siap2 bw bekal nk piknik akhirnya kt sini kami bersantai..sgt2 seronok..lg2 budak2 tu lah yg teruja...aku yg buyung tu lglah..kalo x buyung mmg dah x igt hape dah hakhakhakhak

kejadian ni berlaku pada hari ahad 23/1/11

3) sertakan gambar keluarga anda dan kenapa anda rasa ianya menarik?ni adalah gambar yg aku pertaruhkan tuk contest ni..sbb aku rs gambar ini paling happening...aku suka gambar ni sbb anak2 aku ssh nak bergambor...kalo bergambor sorg sure x reti dok diam..jenuh nk dpt gambar yg perfect hehehe...gambar ni diambil ms kami g jln2 ke Taman Rama2...lama x bw budak2 tu jalan2..ritu mmg budak2 teruja tgk rama2...aku sgt hepi tgk anak2 pun hepi :)

ada lg syarat..sila rujuk link atas tu eh :