Khamis, 27 Januari 2011

Daging Masak Dag Dig Dut

tadaaaaaaaaaaaa dah siap menu lauk lunch rini...sempat gak msk sayur sawi sekali....mmg sng lah umah kalo dkt ngan ofis...hehehehe lauk simple n cepat dimasak sedap dimakan ewahhhhhhhh

awat rajin sgt el...aje beli je lah sng...hang tu dh x larat..ermmm bkn xmo beli tp sat lg mlm pulak pikiaq nk mkn pe...takan nk beli lg kot...so at least kalo msk ni leh lah makan tuk dinner plak..jimat2..tgh xde duit ni gaji x msok lg boleh lah msk...tgh dok kayo rayo dpt gaji..boleh lah beli mkn luo hahahahahah gitulah idupppppppp

xde sape dpt jakpot aku tu eh 33333

adiahnya akan aku postponed tuk buat giveaway boleh???


k lah nak solat n beradu barang 5-10 minit hahahahaha

Daging Masak Dag Dig Dut