Khamis, 6 Januari 2011

Cakoi or pak Tongkol

hai semua..assalamualaikum...hope smua sihat2 belaka no...sejak perut dh msok 7 bln ni mmg tahap rajin memasak dah down...tp kalo dtg rajin tu mmg rajin sggh2 hehehe...

korg tau ape itu cakoi or pak tongkol or ke ada nama lain..ntah setahu aku tu je lah yg aku tau
kuih cakoi ni sedap....mmg aku suka...stgh org cicah ngan kuah kaya or kuah kacang...kt kpg aku depa jual cicah ngan kaya kt penang setakat ni npk depa dok jual cakoi ngan kuah kacang...teringin nak wat sndiri...yelah tu asik teringin nak wat itu ni..tp smpi kesudah x buat2 jugak...ngeh3x...

smlm ada pasar malam npk lah cakoi ni belilah RM2..aku dpt mkn skit jek..danish yg perabis semua...adoiiii hehehe

tp kedai2 org cina pagi2 sure ada jual cakoi ni kan..cicah ngan sup kot...

cakoi / pak tongkol