Isnin, 10 Januari 2011

Biasa2 jek...

smbung pls besday arwen..pas membaking kek tuk arwen tu..pg2 Ahad tu..kul 8pg dah sedia nk g market nak beli bahan2 tuk msk..aku g sorang je..od jaga budak2 tu kejap..ayoyoyoyo..x sngka lak dgn perot dah 7 bln ni..mmg x kuat dah...sakit sakit bahagian atas kaki tu..ayoyoyo..tp gagah jugak jln2 g pasor tu...anak pya pasal..xpelah penat pun..pas g market siggh g supermarket lak...jalan kaki sn sini...perot mengeras kaki lenguh2...ngan x breakfast ape pun...smpi umah kul 930pg..terus msk kt dapur...

mmg aku sorg2 je msk..time masak tu..ada sj budak2 ni..kejap2 benti..nak air lah nak berak lah nak mandi nak itu nak ini...w/pun penat gilakkk..tp teruskan jua..aku msk nasi myk ngan daging msk itam wif kerabu timun...ketiaw singapore..naget/ffries..dll lg..biasa2 jek..aku jemput kak ipar aku aka bbgsitter jek..mkn kami2 jek

belated besday girl
menu biasa2 jek...ketiaw sgpore..naget/ffries...nasi myk

buah2...kerabu timun..dgg msk itam

Arwen wif her new toy

pas ni lega lah mama dah setel besday kamoo...leh tido lena..kalo x hati tarak syok hehehe

nota bijik: pas mkn2 tu aku terus kejung (tido) hahahaha