Selasa, 11 Januari 2011

Bc dulu baru tido taw





nilah budak yg sllu dok kata..mama nak g skolah nak bc buku..hahahaha
td pg ms aku nk siap2 g ofis..dia dh bgn...dok tgk aku dok siap2 bw bekal..dok kata
mama...mama buat ape tu...mama tgh bw bekal roti la...ooooo mama lapar ke?xdelah sj je bw bekal takut bb lapar...ooooo itu bb pya eh?a'ah bb pya....kalo bab bercakap no. 1..tp suh bc ABC...jenuhhhhh..skrg ni dok pandai bc A-E jek... yg nombor2 dia dh pndai..ajo dia pelan2..sbb danish ni kategori lambat nak pickup..:) dulu ms dia nak bcakap pun lmbt gak..satu hal pulak kalo nk suh dia bc...makesure jgn ada org kt umah..aku ngan dia jek..kalo x sorilah dia nak belajo..hahahaha...lg liat nk bc

ritu mmg kami 3 beranak je ada..od keje mlm..mulalah sessi belajar...sblm tido make sure dia pandai hafal ABC...siap kena rotan...selagi x dpt bc buku...susu pun jgn mnm..tido kat luo..bako beskal...jgn tido ngan mama..tu ayat2 yg sllu aku ugut kat danish..ngis2 dia taw...jerit2 aku kt umah tu ngajo budak ni..hehehe

last2 dia dpt bc...terus kata...cam tu lah sayang mama...dia pun kata
sayang mama...abg pandai kan..abg nak g skolah...mama mama suh arwen lak baca...pulakkkkkkkk...hehehe suh adik dia lak bc

pas2 aku peluk lah danish ms tido tu..kata kat dia..mama pukul..mama rotan abg sbb nk bg abg pandai...abg marah ke mama pukul abg....danish kata..x...x marah pun....bgslah cam tu..gud boy...besok abg bc lg taw....yaaaa katanye..hehehehe
kalo org lain suh bc..jgn harap dia nk bc..aku sorg je leh suh dia..hahahaha