Jumaat, 17 Disember 2010

Wishlist...boleh ke?

aku tgk rmi yg buat wishlist...aku x nah ada wishlist..sbb takut apa yg aku wish x dpt dipenuhi..biarlah dia dtg sndiri...mmglah kalo ada wishlist ni dptlah naik semangat sikit nak mendapatkan dlm apa cara sekalipun..mcm simpan duit ke...bonus ASB ke ape ke yg boleh wishlist korang tu direalisasikan...mcm eh thn ni dpt bonus nak beli dlsr ke tv ke..hp ke apa2 je lah...

seronok tgk apa yg derang wish tu semua dh dpt..halfpun ye...bestkan..kdg2 rezeki dtg bergolek..durian runtuh..tu lg best...

so aku xmo lah nak senaraikan apa yg aku wish nti aku x dpt kempunan lak kan...mcm satu stress pulak bg aku..dah lah nk msok anak 3 ni..bajet pun sure bertambah...semua tu rezeki masing2...ada jugak lah kejelesan kt mereka2 yg telah dpt apa yg mereka idamkan..bila lagi time teman pulak ye...

nak kata ni wishlist aku ye pun..tp tgklah kalo ada rezeki adalah kan..insyallah

1) rumah..
skrg umah tgh tgu OC..tp umah tu nak wat sewa..umah flat je yg mmpo kalo dok penang ni
insyallah kalo dpt penyewa nti...plan nak beli 1 lg umah..umah bwh...yg ada laman..sng nak cucuk tanam...:)

2) nak g bercuti 1 famili kat pulau ahaks

3) oven..nak oven besar n berkualiti..

4) xmo kete dah..nak mpv..anak rmi cewahhhh ngade2..alphard ni jgn mimpilah nk dpt..dpt mpv cap ayam pun ok..janji besar n selesa

5) nak hp baru..hp aku dah rosak..tp still leh pki..pkilah smpi jahanam..dah jahanam betul2 baru boleh beli baru..

6) nk home teater cam gini..tv leper..nak besor skit..
sbb kami laki bini suka tgk movie hahaha


7) dlsr...nak jugak..tp ntah mampo ke idak..rmi kwn2 dh mula pki dlsr...tp selagi camera ciput tu leh gunapakai..pkilah smpi hancur...:)

8) last but not least..nak berasmaradana ngan od..hahahahaha..asik2 ngan anak2 je..nak gak spend time aman damai kt honeymoon suite ngan my luvly hubby kan..romantika de amok nti ..bestnye

nota bijik: sj2 sukati nak buat wishlist...