Rabu, 15 Disember 2010

Telur Oh Telur

umah kalo xde telur pun satu hal gak kan..yelah telur ni pun satu kemestian jugak...mcm2 boleh buat ngan telur..jgn buat mende lain sudah kahkahkahhhh...telur ni bg aku sgt wajib ada...tambah2 lg anak2 aku mmg suka telur...kalo mls sgt nk msk lauk or xde mende nk msk..msk telur goreng or buat telur kicap pun mkn ngan nasi dah kira selera dah...nasi goreng kalo x taruh telur x sedap pulak..wajib msok 2 bijik..hahahaha..sandwich telur pun sodap...telur setengah msk pun sedap jugak...haiiii apa yg sgkut ngan telur kira mmg sedap ler kan..hehehehe

seigt aku aku beli sepapan telur ni kt tesco 7hb..skrg tggl byk ni jek..hahahah giler telur betul famili aku ni...hehehehe..mkn telur byk2 pun x baik utk kesihatan..tp lantak le asal perot kenyang sudah ...(ptt ke) miahahahaha

nota bijik: bila tya danish..ni ape ni abg..smbil tunjuk dlm suar dia...ni telur abang..smbil sengeh kambing..kahkahkahhhhhhhhh