Selasa, 21 Disember 2010

Rindu padanya

assalamualaikum semua..harap2 sihat sllu...dh lm x update blog ni...xde mende nk cite kt korg...td dok belek2 gambar kt laptop..cari jugaklah kot2 ada gambar yg tertggl ke..boleh gak wat n3 kan...dok cr2 tu..od ada je kt blkg aku...kami sj lah tgk gambar2 danish ms kecik...dok bercerita lah kami psl danish dulu kecik skrg dah besar...dulu lain skrg lain...

ms dok belek2 tu tiba2 air mata aku mengalir...ms tu od x pasan lg..aku dok tahan...lm2 haiiiii smpi teresak2 aku dibuatnya bila tgk gambar2 danish waktu kecik..terus aku x thn..terus aku luahkan...aku x thn tgk gambar2 danish sbb aku terasa rindu pd danish waktu kecik2...od gelak je tgk aku..dia kata..psl pa...aku kata rindu pulak kt danish ms kecik2...mmg aku rs x thn sgt2...rindu giler2..skrg danish dah besar...cepat je ms berlalu...tup2 nanti dah sekolah...dah berakal...adoii rs x snggup tgk dia membesar...meninggalkan ms kecik dia tu...adoiii

ms aku taip n3 ni pun dok sedu2 ngis...rindu sgt2...
ni blum tgk gambar arwen lg...harus ngis x henti2 kang...

bwh ni sedikit gambar2 danish waktu kecik..rinduuuuuuuuuuunye kt kamoo