Jumaat, 24 Disember 2010

Balikkkk Kampunggggggg

hoyeaaaaaaaaaaaaaaaaaa
mggu ni cuti 3 hari...sabtu-isnin..syoknyeeerrrr
kebetulan od pun cuti sekali..sgt2 hepi
dah lm x balik kpg..so kebetulan laki bini cuti sm..giler lm x balik since kenduri adek aku bln 6 ritu...wahwahwahh cam la kpg aku tu jauh sgt...
x smpi 2 jam pun..kahkahkahkahhh...
cam mn nk balik laki bini cuti x sm..tp last ritu dpt jpe mak ms adik ipar kawin
bln lepas...haaaaa kau bergosip x hengat ms tu..mcm2 mak ngan aku cite bertepuk tampo gelak ketawa..smpi mak nk mkn pun x dpt..miahahahaha

so aku balik mayb lepas g kenduri kawin sabtu ni..igtkan nk balik rini lepas waktu kerja terus berdesup...tp dah ada jemputan kawin sedara kt sini..so kena pi yg wajib dulu la kan...
dan ape yg ada dlm kapla aku skrg ialah nk mkn roti canai abg aku ngan murtabak double trouble kt pasar mlm tu...dilises OK hakhakhak

sllu aku x ckp kt mak aku nak balik..tp mak dh pesan lenkali balik bgtau xde lah mak kelam kabut..hahahaha..suka ati lah nk bgtau ke x..x surprise lah gitu...
dr dulu lg ms studi aku sllu balik x bgtau..tup2 dh ada blkg mak...
yo yo yo mak wasup2..npk mulut mak dok bising2 dlm kedai (mak bkk kedai mkn) hehehehe

tiba2 teringat lak ms studi dulu...sem break jek balik kpg nek moto slma 2 jam..keras vontot OK
dan adalah mamat2 moto yg x abis2 ngorat aku..kahkahkahhh

oklah sapa2 yg beragama Kristian..Selamat Menyambut Hari Krismas ok n Happy Holiday...hohoho