Jumaat, 10 Disember 2010

All In One...kesian tp jijik n kotoq

bila aku tgk pic2 kt bwh ni..aku rs cam penah tgk dlm cenel astro "Bizzare Food"..yg hoskan oleh chef gemok tu..aku mmg suka tgk cenel tu...sbb mcm2 food yg luo biasa chef tu mkn..tp xdelah smpi aku kebuluq tgk hahahahaha

then penah gak aku tgk dia buat psl food kt tmpt mcm ni..ni kt negeri Seberang tu..hahaha ko bygkanlah deme ni duduk kt sungai paling kotor di sn...mkn mnm basuh berak kira semualah guna air sungai tu...nak pulak ko tgk laaaaaaaaaaaaaaaaa air sungai tu cam mano haaaaaaaaa..adoiiiiiii kotoq n jijik kan..

chef tu penah wat dokumentari g tmpt ni n mkn ikan yg dibasuh dlm sungai tersebut..kebetulan tepi tu ada orang berak..haaaaaa hard core x hard core tu beb...miahahahaha...tp boleh chef tu mkn ikan yg di msk oleh org2 situ...yg felik dorian ko xmkn lak...bodoh..kahhhhhhhhh

sungai yg penuh ngan smph sarap

keliling tu penuh ngan umah2

pesta jamban ahaks

kalo dah emergency sgt...terpakso lah yo hahahaha