Rabu, 24 November 2010

Sekejap sekejap je tp tetap ada ahaksss

hi uolz...assalamualaikom...hope semua sihat2 belaka..lm x aku x bersiaran..ada sapa2 rindu x..dan ada sapa2 yg menunggu update dr aku...:)
start ari jumaat lepas...budak2 2 org tu sakit..demam selsema batuk...so aku kenalah takecare extravaganza double trouble...so mmg xde ms nak berupdate..lgpun wiken lps sibuk ngan kenduri bil...w/pun x sesebuk mn..sbb x larat..tp jaga bebudak tu lg 10x ganda penatnya..hahahaha

dah lm bebudak tu x alami sakit2 ni...mmg lama x silap aku thn ni...ni lah kali pertama derang sakit...so kalo lama x sakit..kena sekali mmg terok gak...abg yg terok mula..muntah2..x leh napas..dmm..tp still aktif..pas2 adik pulak...merengek je adik siang mlm..so mlm2 kalo od ada kami gilir2 lah jaga...kalo bdn panas mmg kami akan lapkan badan derang ngan air asam jawa n x pki baju or suar..so haba panas tu leh la kurang..mmg kejap2 tido kejap2 bgn...mmg x cukup tido..nak2 lg ms tu mmg umah mmg sibuk..rmi org sbb sabtu ahad kenduri kahwin bil pulak

skrg budak2 tu dah semakin sihat...tp yg x bestnye...mama dia pulak yg kena tempias...aku la ni penin2...selsema dmm..tp ok lg..leh keje lg..hahahah hope xde la terok ..kalo terok susah nak jaga budak2 tu :)

so nti aku pelan2 update ye...aku ada je..cuma kejap ada kejap xda..hahahaha