Khamis, 25 November 2010

dah 500 yiharrrr

assalamualaikom..slmt pg semua...dah sarapan?sarapan ape?aku just mkn roti n mnm milo jek...hari2 mmg gitu le..jaga bdn katakan..ahaks..giler jaga bdn ms peknen..kahkahkahhhhh
pg2 dah bkk blog..sgt hepi dan terharu...sbb bilangan follower aku dah 500...sgt2 ronok ok..hehehe...aku kn suka kalo bilangan follower bertambah..mcm satu penghargaan pd blog aku ni..w/pun blog aku ni x lah femes mn pung..tp syukur sgt2 ada gak org nak folow...thx uolz..n thx tu alissa yg mjd follower ke-500 pg ni dah senyum kambing gurun dah el hahahahaha

kalolah 500 follower ni buat traffic kt sini dan komen..masyallah best gilak kan hahahahaha
bg aku penambahan follower ni sgt2 menaikan nafsu untuk berblog yelah ianya sbg satu smgt kt aku...ada gak org nak nengok blog ciput ni..miahahahaha

tuk pengetahuan korg..aku ada cadang nak wat giveaway or contest khas tuk follower aku tp rite now kebajetan enggak mengizinkan....aku x janji ye...kahkahkahhh kalo ada rezeki lebih nti aku buat ye...igt..aku x janji OK..kang ada yg tuntut pulak...wekkkkkkkk

hope dpt capai smpi ribu riban bleh kahhhh

followerku yg ke-500
cik alissa

nota bijik: thx semua sudi follow blog ku..:)