Khamis, 14 Oktober 2010

TERIMA KASIH :)

kalo time od keje pagi..boleh la aku tido lena..sbbnya anak2 tido ngan dia...aku b4 ni adalah dok kata kt od..awak sllu boleh tido senang lenang..cuti2 pun awak boleh tido..anak2 anto ke pengasuh...saya?cuti2 xde lah nak tido mcm awak..pg2 dh bgn..siap2 anak2..msk..keje umah mcm2...mlm pulak kdg2 kena bgn...anak2 mtk susu..pulak tu semua nak tido ngan aku..3 org satu katil...mama dia dah lah besar...arwen tido lasak..danish lg lah..huhu kadang2 tu mengerekok aku tido..tp aku x leh tido x selesa..nak tido kt hall/bilik lain rs x sedap hati..jenis x reti tido bilik lain..kdg2 tu kalo danish tertido kt bilik sebelah..sedaplah aku tido...tp tgh2 malam kang sure dia bgn g kat aku..kdg2 tu nak tido sekali..adoiiii..dah la malam2 aku ni jenis kaki kena tarik mengkarung..masyallah azab bebeno ha...

so kalo od cuti or keje pagi..boleh la dia tido ngan budak2 tu..jaga budak2 tu...kalo dia keje mlm..petang tu dia dah setel semua..kira keje aku xlah byk sgt...mlm pulak dptlah tido ngan lena sorg2 xdelah nak bgn bancuh susu ke ape ke...tu psl lah aku nk ucapkan TERIMA KASIH la kt od tu...sbb fhm ngan bini dia ni...korg igt x penat ke jadi sebagai seorg isteri..seorg pekerja..seorg ibu..perghhh mmg salute la kan kat org pompuan cam ni tp kredit jugak pd suami yg sllu menolong isteri..tanpa suami...mn nak menang tgn weiii..huhuhu
dlm rumahtangga ni mn xde salah faham gaduh2...aku pun ada gak alaminya..kdg2 HIGH TEMPERED gak aku..yelah penatkan..npk botol susu x cuci lagi pun dah bebel x hengat...:)..dlm rumahtangga ni mn boleh wat keje sorg2..gilerrrr...kalo ada mmg saspek ler org tu...kenalah tulun menulun tmbh2 lg anak dh rmi kannnnnnnnnnnn :)

rsnye xmo peknen dah cukup la kot sbb kali ni teruk sgt lah...bkn teruk ape..tang kaki kena tarik tu x thn sgt2..nak wat keje pun x boleh..kesian betul..kdg2 aku marah gak kt kaki aku ni..woiiii ko sakit skit2 dah lah..ni sehari 100 kali ko sakit..aku nak wat keje pun payahhhhhhhhh...(meroyan) hahahahaha..tp bila fikir2kan kannnnnnnn...x baik betul aku..aku ptt syukur...tu baru kaki kena tarik..mnlah tau kena tarik yg bukan2 ke...lgsg x leh wat keje..dok baring atas katil...ha cam mn?lg lahhhhhhh susah kan...:) ada sorg student ni cite kat aku dia x leh bgn..dok baring atas katil selama 9 bln..haaa tak ke teruk tu...bersyukur sgt2 kann kaki je kena tarik..still leh wat keje lg jln2 makan2..holiday bagai...hehehe

sekian terima kasih

X SABO NAK BANAKKKKKKKK..nak romen cm dulu2...kahhhhhhhhhhh (itu je yg dia tau) :)
hope xde pape lah kali ni nak beranak..cam aku beranak arwen..smooth n steady..AMIN :)