Jumaat, 22 Oktober 2010

Rabbit Oh Rabbit

sejak 3 4 hari pengasuh aku tu bela rabbit 2 ekor..danish ngan arwen xmo balik umah..nak stay kt umah pengasuh..kdg tu kejap je balik pung..pas2 mtk nak g balik umah pengasuh nak tgk rabbit...kalo x bg..alamakkk keriau x hengat..so dr dgr pekikan danish..baik aku bg je..arwen pun nk ikut jugak..tp aku x bg..ngis pulak..aku pujuk bg mcm2 menan..ok lah..
mlm aku g la amek danish...tp dgn syarat bw balik arnab sekor bg pengubat dr tidak keriau mlm2 ye..angkutlah danish ngan arnab tu...

nilah rabbit yg danish dok main tu..

ritu dah mengamok danish..sbb abah dia x bg..keriau x hengat donia..cam kena pukul mengamuk adoiii..ms tu kesabaran aku stabil..mls nak layan..tp aku x thn bila makin lm makin lama dia keriau..aku terus menghengapkan 5 jari aku kt pipi dia..amek kauu rskan..terus diam tp aku kata..nti mama beli rabbit 10 eko OK? boleh tolong senyap x..mama malu la org kpg dgr...danish angguk n terus peluk aku...:)

oh anak mama...kdg2 kamoo OK kdg2 bg mama headache..tp kamoo ttp mama sayang

pg td pun keriau lg nak pi umah pengasuh awal nk tgk rabbit..mak long xdelahh g anto acik (kezen danish) sekolah..sat lg la piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..BOLEH x?danish: ya ya
adoiiiiiiiiiiiiii budak niiii