Rabu, 27 Oktober 2010

Nak x nak aku redah jugakkk

smlm aku lunch bersama2 kwn..nak pulak pg tu ujan agak lebat..tp doa2lah x ujan sng aku nak merempit smpi ke destinasi..tp lg 2km nk smpi ke kedai mkn..ujan turun..aku just pakai sweater kalis air tanpa baju ujan..nak x nak aku redah jugak..basah lah jugak suo aku...nak benti tepi jln..aisehhh perut dah lapaq...bila smpi kt kedai mkn tu ujan benti...hahahaha
tp nk tergelak jugak ms tunggang moto tu...nak turun bukit..bukit tu sgt curam...aku pun just pelan2 la bw moto..tetiba ada sorg mamat nek moto sempat lg ngorat aku..kahhhhhh bongok aku tgh basah kuyup pun ada ati nk ngorat...ish2 ujan2 cenggini pun ada gak org sewel :)

kami yg semakin rapat...aku wif nureen

apalah yg funny sgt tu hahaha

lps mkn of kos amek gambo kahhhh...
kami yg giler2 remaja...aku skrg x sunyi dah..ada kwn yg dpt teman mkn dan bercerita zura, wantie n nureen...hehehe
sbb b4 ni kwn2 aku semua jauh2...jeling2 mereka2 itu kahhhh

ni ape hal aku pun x sure...oh sblh nureen tu ofismate dia 'fia'
depa x npk perut aku yg boyot tu..yg tie lak x sabo2 nk snap pic

haaaaa ok dah hehehe

kebetulan lak kedai mkn tu ada jual nasi campur..then lauk yg aku teringin nk mkn x dpt2..iaitu pecal..aiseyyyyy dpt gak aku merasa..bb are u ok..x leleh dah kan nti hahahaha

nota bijik: smlm ms nk tido aku dh rs bb kick..b4 ni riso gak..mn bb mama ni xde pun kick2
terus dia kick 2x bg signal...mama doakan kamoo sihat2 dlm tu ok dear..:)