Isnin, 11 Oktober 2010

Mandi Manda & Keje Wikenku

assalamualaikum n slm sejahtera...slm hari monday bluessss..hehehehe korg tgh wat pe..keje eh..aku?sdg bersantai..miahahah almaklumlah isnin mmg offday aku...

sllu ari cuti...kalo od keje..akulah yg yg sgt2 bz menguruskan umah dan anak2..bgn je pagi..terus kemas2..kuarkan bahan2 nak msk..buat bekpes...then continue msk...anak2 pulak sibuk main tgk tv..biarkan kdg2 tu tgh2 msk depa kaco...ada jugak sore high aku kuo..hahahaha...pas msk (jam seawal 10 pg dah setel) terus mandi budak2 tu..bior deme main dlm bilik ayor..deme ni mmg suke dok dlm bilik ayor lm2..main ayor..berendam..smbil tu leh la aku msokan kain dlm mesin basuh..then sidai kain...siram pokok...nyapu halaman...miahahaha..tetiba tgh buat keje arwen dok lari bogel2 kt halaman smbil pnggey bbysitter dia kat sebelah umah..lantakk asal x kaco aku..miahahahaha...

kdg2 tu aku ada kt atas umah..deme still lg dok main ayor..aku pun kemas2 lg umah..sapu2..sbb yelah budak2 ni suka sgt wat selerak...abis segala keje..msk pun sudah sidai kain siram pokok sapu halaman baru lah aku mandi sekali ngan derang...

tghari boleh rehat2..santai2 smbil lipat kain yg smggu x lipat..hehehe..budak2 tu plak layan tv...xdelah kaco..kdg2 je mtk air lah..beskut la...abis lipat kain..time mkn tghari lak..suap anak suap mama pulak cam tu lah rutin hehehe...then nk dkt petang tu dlm kol 2...bg deme ni mandi lg..cam biasa tinggal deme ni...deme ni dah tau mandi sndiri..hehehe..pas mandi buatkan susu..langsung tido..arwen je tido..abg jgn harap nak tido...layan tv cenel 611..kalo letih sgt dia tido..x pun mlm baru tido..

penkek segera beli kt tesco..sapu ngan jem stawberi..
bekpes tuk budak2 tu

danish dlm besen...sian arwen dia kena beralah ngan abg..miahahaha

kalo dpt mandi...danish kalo mandi sure ajak otomen dia sekali hahaha..

kdg2 buat air hujan..letak getah paip atas atap tu...seronok deme

last sekali kalo nak suh budak2 ni naik atas umah..caranya...sudah2...tinggal hangpa ..sat lg ulat besaq mai x tau gigit kaki hangpa...terus buang air dlm besen..then naik ..:)