Khamis, 14 Oktober 2010

Dpt Jugak Kau Akhirnyaaa :)

nekad aku nekadddddddddd..ptg nti pas keje...npk akk tu kt kedai...terus aku mtk...
mtk pe el...ni ha..kt umah aku ni..depan umah jiran sebelah...akk tu jaga kedai koperasi kpg aku ni..umah dia depan tu ada pokok jambu...nak pulak jambu2 dia besor2..wat aku gerammm aje tiap kali aku lalu..mmg niat hati nak mtk kat akk tu..tp lupa aje...kata sat petang la..esok la..alah bkn jauh mn pun..10 langkah je ke umah dia..tp aku lg sng kalo dpt jpe dia kt kedai...byk kali dah nak mtk..tp lupa aje....hehehe

alhamdulilah hari ni petang td pas balik keje...terus g kedai dia..sib bek dia ada..terus tya akk tu..kakkkkkkkk...elly ni lalu ni byk kali nk mtk kt akk..akk tu nganga..mtk pe elly..ni haaa jambu tu..dah bape kali nk mtk lupa aje..rini mmg rezeki la akk ada..tu nk mtk skit jambu tu..haa ameklah amek..pe lagi terus la amek..mmg tepi jalan jek..kalo lalu sure npk...jambu2 dia pulak dok ada dlm plastik..byk pulak...beso2....akk tu mai tulun aku amek..aku amek dlm 2 tangkai adalah dlm 12 ketul...

balik2 terus basuh simpan dlm esbok dulu..sat lg sejuk baru sedap mkn ngan cicah..igtkan nak beli kuah rojak..malas pulak..buat sndiri jek...hehehe...mmg sedap weiiiiii jambu akk tu....besor..manissssssss...cicah pulak ngan cicah kicap pedas cili padi + belacan...ayoyoyoyoyo..jgn mlm ko wat hal dah bb ye..:)

jambu gedabak manis

kicap plak abis..sib bek la ada skit..jadilah

ngeeeee ngancam sggh jambu akk ni...manisssss hahahahaha