Khamis, 2 September 2010

setakat ni ape yg korg dah setel tuk raya...

asalamualaikom semua...ha lg beberapa hari lg kita nak menyambut hari raya..yahoo alhamdulilah...korg stat cuti bila?raya tahun ni balik mana?ada x gaduh laki bini psl nak raya mn dulu hehehehe...aku stat cuti 9hb-16hb..nape x smpi jumaat jek..sbb aku ada keje kena siapkan..skrg ni ofis x bg cuti lama2..

so cam thn2 sblm ni pun aku raya kt Penang dulu..petang raya baru balik Perak..baju raya?tuk anak2 dah siap ada..cuma kami laki bini ni xde lg...baju melayu derang pakai yg lepas pya..x yah membazir..leh pakai lg..insyallah bil nak kawin nti buat yg baru..:)tuk aku pulok..beli selai je cukup yg lain byk lg baju2 lama2 x terpakai..wat pe membazir...cukuplah tuk anak2 tu pun aku rs dah puas..

kuih raya pulok?setakat ni dah 3 jenis..mayb nak tambah lg 2 jenis lg kot..tgk kudrat..hahaha then malam raya nak wat kek coklat 3 bijik n kek oren 2 bijik..(giler byk)..cukuplah tu kan...dahlah x dpt bonus raya..duit pun cukup2 jek..tuk duit raya budak2 duit raya abah mak mil..huhuhu..rs thn depan kena simpan duit siap2 tuk raya ni..thn depan dah berlima..huhuhu

ms aku bebel2 ni pun badan rs lemah..tekak rs loya...muntah 2 3 x..msk2 aku dah x serajin dulu hehehe msk ala kadar je...2 3 hari ni main makan kt luo aje..:)..oklah nak continue muntahhhhhhhhhhhhhhhh