Isnin, 27 September 2010

OBLONG

haaa rs2nya korg pun tau ape itu OBLONG...1st aku tau psl oblong ni ms aku chat ngan sorg member...cite pya cite x sgka lak aku penah termakan oblong ni..kahkahkahhhhhhh..tyalah od psl oblong ni..dia kata ritu kan dah penah mkn...ha??????bila???laa yg mcm prosperiti tu laaa..oooowhhhhhhh kad pengenalannnnn baru tau itu oblong....

oblong ni cam prosperiti gak lak..tp aku x tau la psl dia pggey oblong..sib bek bkn along..kahkahkahhh...ms balik raya ke Penang tetiba jek nk mkn oblong..suh la od belikan..dah mlm sgt..so aku xmolah mkn mlm2 sgt..nti lemak tepu dok idup..kahkahkahhh..ntah cm mn..sayang bini..od beli jugak...rezeki jgn ditolak musuh jgn di cari..oblong dah msok dlm perut..sedap gilerrrrrrrrrrrrrrr...pedas sos lada itam dia tu mmg kaw giler2...smpi aku jerit..pedas pedas pedasssssssssss....hahahaha

tp sayang seribu kali sayang x smpi 10 minit msok dlm perot..oblong ku selamat ku muntahkan..huwaaaaaaaaaaaaaaaa..sedih giler aku...ape leh buat bb xmo mkn oblong..hehehehe

jom torai oblong..:)