Jumaat, 24 September 2010

Ni je yg ado...hangin satu body...nyamfahhhh

jeles tgk korg bergambar raya sm keluarga...byk pulak tu...aku?????igtkan xmo letak pic raya..sbb xde pic yg complete..anak2 buat pagai xmo bergambar sm2...bila paksa pic semua cam hantu...bila dipaksa keriau (jerit2)..bila dah rmi kwn nak main aje...jenuh pujuk xmo...last2 kena cubit ha padan muka..so mama depa ni pun hangin tsunami so no pic2..yg ado ni pun sempat dlm 5 minit jek..pas2 budak2 ni lari g main lah..x dok diam la...malas lah mama...lantakkkkkkkkk gerammmmmmmmmmmm taw ms tu...dah kena cubit ngis2 lah bebudak tu hehehehe...geram pya psl....

tgklah xmo bergambar pung...huhuhu

otomen wajib ada..kahhh

ms ni ok lg...

ms ni gedik xmo gmbr sm2...geram tol tgk budak ni

see...xde gambar yg elok smua muka memberontak xmo bergambar...

tu baru 2 org..ni thn depan 3 org x tau la caner..lgsg xde gambor raya ape hehehehe sabo jelahhh
thn ni baju melayu od ngan danish x beli pung...x smpat nak tempah..kedai xmo amek dah..padan muka sape suh hantar lambat..so pki aje yg lm...

arwen lak baju kurung tu bbsitter dia yg kasi

aku lak lgsg xde...igtkan nak beli last minit..pi la cari..ada tp tang ponggong lak x muat..almaklumlah dah melebor 3 bln peknen..miahahaha..cr pya cr..ada yg ratus2..alamakk mahal x mpo..last2 xmo beli..dr dok beli ratus2 tu baik aku beli susu budak2 tu (cam tu la aku dr dulu) kahhhhhhhhhhh..so aku pki je baju thn lepas

so nekad thn depan kena siap awal2..xmo dah last2 minit...serikkkkkkk
yg aku lak xmo peknen time2 raya ssh bg aku nak melaram..huhuhu

so thn ni just beli tuk anak2 jek..:)