Isnin, 27 September 2010

Ikan 3 Rasa & Me with perot 3 ++ month

today ISNIN cm biasa..my off day...x plan g mn2..igtkan nak beraya..tp malas pulak...cuaca pun sgt2 panas...w/pun cuti OFFICE kol 3 4 x..atiku geram gilerrrrrr...bila lah nk dpt keje baru ni...nyamfah tahap BABUN ngan office ni..huhuhu hope2 dpt lah keje baru..mn tau rezeki bb kan..korg doakan lah ye...

so rini msk pun ringkas..tp best hahahah (puji diri sndiri)...ape yg ada dlm esbok kita msk...segala bhn semua dh ada...cili padi n serai just amek kt blkg umah lain2 smua dh lengkap..hehehehe

so ada yg nk tgk aku yg tgh boroi 3 bln lebih (bln dpn msok 4 bln dahhh)...t-shirt2 leh pki lg..cuma suo2 kena pki yg besaq pya..almklumlah ponggong lebo tambah lg tgh peknen bertambah2 lebo..miahahahaha

peknen kali ni ape yg aku teruk alami..muntah2 n kaki krem (bak kata org tua2 tarik urat mengkarung) sape2 ada petua x nak bg ilangkan sakit tarik urat tu...masyallah sakitnya tu bkn kepalang...mmg rs nak tercabut nyawa...beranak xdelah sakit cam tu..smpi leh ngis2 taw aku huhuhu..pls2 nak sgt2 tau petua..doctor kata kurang mnm susu..aku dh mnm pung...kalo mlm2 sakit suh tarik tapak kaki tu ke blkg...(tu kalo asben ada)..kalo tgh dia keje mlm...mmg teruk lah aku smpi tahap merangkak ok...:( ada kata pas beranak ilanglah..huhuhu sabo lah kena tgu bln 3 thn dpn la gitu....


ikan 3 rasa

dpt gak tgk pic aku kannnnnnn...wekkkkkk