Khamis, 30 September 2010

CHINTA

asalamualaikom semua n good day hehehehe :)..hope semua sihat2 belaka..yg sedang sakit...smoga cepat2 sembuh eh...aku sihat2 jek..ermm rmi yg kata aku npk peknen 6 bln jek eh..ada yg kata dah besor perut..mcm2...mayb aku ni dah mmg beso..kahkahkahhh tp kt ofis ni depa belum tau aku peknen..nk kata depa tegur2 xde lah..kg kpg2..sedara mara adik beradik pun kata x npk lg..miahahahaha (nk sedapkan ati la kunun2)..tp hanya empunya famili sndiri je yg tau tumbesaran aku cm mn..tp mmg aku akui aku ni kalo peknen mmg cepat BESARRRRRRRRRR kahhhhhhhhhhhh wekkkkkkkkk

ok korang tgk x drama tv3 CHINTA?aku mula2 tu xmo tgk disbbkan si fasha tu la..aku mmg x suka beliau..tpkan akibat drama CHINTA..aku terduduk terlekat nk tgk smpi abis..smpi aku tertggu2 balik keje nak tgk sambungan episod demi episod...kali ni watak fasha mmg best..lain skit dr yg lain (bg aku ler)..tp aku ttp x suka beliau..demi CHINTA ja..hahahaha

aku kan geli tgk tok aji tu hahahahah geli tgk gataiiiiiiiiii tang mata dia tu..eeeeeeeeee mmg cam laki kuat seks..miahahahaha

rini x sabo lak nk tgu ape akan jd pd CHINTA..smada keluarganye tahu sblm ni dia kena jual oleh abg kandungnye sndiri dan dirogol oleh tok aji atau Fakri (teman lelaki) yg rogol dia smlm akan dipaksa kawin ngan chinta..atau chinta akan beritahu ape yg terjadi pd beliau..huhuhu bestttttt nyeee suspen jek kan

nota bijik: dpt gak surat dr nuff psl no click fraud tu..tp not to me..to all nuffnangers ngeeeee