Sabtu, 28 Ogos 2010

Roti Jala...Air Limau Asamboi..Biskut Conflakes dan Coney Dog..hehehe

adoiiii letihnyaaaaa...rsnye kali ni peknen di bln pose sgt2 letih...dah selesai keje terus terbungkang atas katil...sgt2 letih almaklum dulu ada mil bolehlah just tulun2 msk jek skrg ni balik keje kena masak...penat melampau sian betul heheheh assalamualaikom semua...hope cam biasa sihat2 ye...caner selera korg skrg..masih lg mengelupur hahahaha..aku ni makin lm makin malas nak masak...tp akhirnya masak gak..ekekekeke..tgklah 10 hari nk pose nak surrender..x larat woooo...:)kali ni betul2 surrender heheh..xmo dah nak rajin2..akhir merana diri...od pun kata ckp x larat tp buat gak..hohohoho

ni menu ari kamis lalu..buat roti jala n kari ayam..sng kari ayam tu leh mkn ngan nasi n tuk sahur sekali..x yah msk byk2..

tiba2 kami laki bini nak mnm air limo asamboi..mmg kesukaan od pung terus od petang tu cr limo n asam boi..perghhhh sedapppppp :)

pas istirehat dan selesai sgla keje..aku ngan od start wat biskut raya..kami buat biskut conflakes..sib bek la od membantu...kalo x aku mmg x buat...kol 12 aku dh msok tido..tggl od yg dok membaking sj...:)thx laling

arini jumaat..just wat coney dog je n nasi goreng kg...jdlah tuk kami laki bini
anak beranak yg 4 org ni..

nota bijik: igtkan nak wat sekut raya sekut semperit..tp diriku surrender x larat..postponed next day hehehehehe