Sabtu, 14 Ogos 2010

Cucur Udang Kuah Kacang & Sup Ayam

assalamualaikom...pekabar semua..hope sihat2 di bulan yg mulia ni...dah 4 hari kita berpose alhamdulilah...smoga di bulan yg mulia ni dimurahkan rezeki dan bertambah2 amak ibadat kita ye..aminnnn..
ari ni kami sekeluarga nak makan cucur udang..baik anak2 n laki bini gemar mkn cucur udang nak pulok kalo dicicah ngan kuah kacang..maveles gitu hahahaha...malas pulok nak wat cucur yg elok2 mcm letak dlm senduk then alirkan dlm myk tu...pakai tangan jdlah kannn...

tuk lauk nasi pulok aku cuma buat sup ayam jek..asyik mkn pedas2 jek..perut n bb nak gak mkn benda yg lite2 kan hehehe

ari ni msk simple2 jek..kul 6 dah ready...bolehlah rehat2 kan badan yg asik letih je ni huhuhu

cucur udang n kuah kacang

sup ayam