Rabu, 21 Julai 2010

Pajeri Nenas & ABC

assalamualaikom uolz..smoga hidup korg dirahmati olehNYA ok..oraitttt...arini plak ape yg aku nk mkn eh..ari2 sil aku penah belikan ABC tuk aku..sekali rs sedap pulok...ABC ni len skit sbb dia ada taruh buah pala yg halus2 tu..tu yg rs manis masin..sedappp...so ari ni od lak cuti..so dia tahulah bini dia nk sgt mkn ABC..so ape lg terjah time le beb...byk2 tmpt ABC ni lah yg paling sedap penah aku rs kat Penang ni hehehehe..tekak masing2 kan..ABC ni dok meniaga kat depan petronas otw nak g bayan lepas...pakcik bw basikal..sllu start meniaga 530ptg-730ptg..byk kali dh kami terjah..x dpt jpe..so ari ni termakbul sudahhhhhhhhhh...
ABC tuk 3 org RM6.00
nasi lemak (danish ngan abah) RM2.00

alkisah..petang td tgh aku blogwalking..tiba2 ternpk lah buah nenas kat satu blog ni blog miss liana hakhakkk..terus aku teringat aku ada beli nenas kat tesco tempohari nk wat pajeri..terus kecur lidah n rs nk msk pajeri lak pas balik keje..pas balik keje terus kong kang kong kang kat dapur...tadaaaaaaa dh siap..od x mkn nenas ni..mkn kuah jek..aku sorang2 lah bedal hehehe

nota bijik: ermmmm sok nk msk pe lak eh...tetiba rajin lak ni apakahhhhhhhhh