Selasa, 20 Julai 2010

My old timer feveretttttttttt

ntah nape ari ni aku teringin sgt nk mkn smbl ikan bilis + kacang. My feveret old timer..hakhakhakk..kempunan smpi balik keje terus ke dapur goreng kauuuu...rs hepi sgt2 dpt mkn ni..giler lama x mkn..dah siap terus seduk nasi mkn x pandang org kiri kanan (od n anak2) hakhakhakkkkk..

smbl bilis + kacang ni ms aku studi dulu sllu mak aku bekalkan tuk aku..baik bulan pose or x...duit tgh sengkek..ni lah lauk paling best...alahhhh ari2 biasa pun best gak mkn...kdg2 tu ratah ajek dlm tin milo tu..mak aku buat satu tin milo beso bekalkan tuk aku ms kt hostel...hakhakhakkk

td aku goreng..ada balance skit..leh la simpan tuk 3 4 hari..ntah2 mlm ni abis aku ratahhh hakhakhakhakkk

nota bijik: teringin nk mkn smbal belacan kuinin ngan gulai tempoyakkkkkkkkkk huhuhu