Isnin, 26 Julai 2010

INDOOR GAMES! MALAYSIA BOLEHHH!!!!!





astagafirullahalazimmmm tu je yg dpt aku ckp...rs malu menebal di hati aku bila tgk pic2 kat atas ni..yg fwd email psl pic2 ni kat aku pun cino...ni lah kalo setan menguasai akal fikiran jiwa raga..gatai sgt pun g lah nikah..jgn ko buat drama pas2 buat anak sudah la pas2 buang...bongok badigol hantuuuuuuuuuuu...
malu malu malu jap2 nak msok dlm kain nyorok kahhhhhhhhhhhh

nota bijik: aku nk ucapkan TERIMA KASIH bebyk pd smua yg sudi dtg blog aku sejak 2 3 hari ni...aku sgt2 kebzian....jasamu dikenang ahakssss