Isnin, 19 Julai 2010

Danish Mengira

video

alhamdulilah skrg ni danish dh pndai mengira 1-10 baik BI or BM..riso jugak ngan ini budak...sbbnye..danish ni terlalu hyperaktif..x larat weiiii...satu hari mainn jek..tgk cd otomen..psg..tutup..psg lg..then xde otomen..cite ape2lah..asalkan kartun yg dia suka..petang2 lak g main ball...mama nak uyun (turun) nak men ball...aku bg je lah..sbb anak2 jiran ada dok men...tido pun cam org besor..kol 1 2 pg...dulu aku sllu gak marah kat dia..sllu tido lmbt..tp skrg xde marah2..dah jenis cm tu..kdg2 bitau kt dia...mama tido dulu..danish tgklah tv..jap lg aku bgn kdg2 x tido lg..seronok bkn main layan kartun..kali ke2..dtg jenguk dlm bilik..dah terbungkang dlm bilik..tp sejak 2 3 menjak ni...kalo aku nk tido...dia siap of semua tv cd..then ckp..ok mama abg dah tutup ivi (tv) jom tido..hehehehe

video kt atas tu...danish kalo psg cd otomen tu..dia sure akan kira otomen yg ada dlm tu..kdg2 tu aku suh play la video tu..dia leh balas balik "jap jap mama..pas2 dia pun start mengira..pas2 baru play..cam tu lah tiap kali dia kalo psg cd otomen ni...cd otomen ni bape puluh kali dia dah tgk...sehari adalah 5 6 x psg..kahhhhhhhhhhhhhhhhhhh...kdg2 sng skit aku wat keje..dia dok layan otomen