Sabtu, 3 Julai 2010

BRAZIL OUT

smlm sib bek la anak teruna aku x wat pagai..sllu siang mlm dia akan pasang cd ultraman..tp mlm smlm dptlah aku tgk games WC Brazil vs. Netherlands (2-1)..w/pun aku ni bkn fanatik WC..tp tgk team2 yg kuat je main..hahahaha

Smlm player Brazil..giler kentang tul asyik nk cari gaduh jek...pehal..tp player Net hebat gak..aku ape lg..bising sorg2 kt umah tu dlm umah tu yg ado pun aku..danish..arwen..od keje lak..depa tgk aku bebel sorg2..marah2...sorak2..deme pun ikut jugak..kahhhh

yg sorg player tu beliau SENGAJA PIJAK or TERPIJAK kaki player Net tu..mcm2 hal..ganas jugak tp x seganas kes Zidane :)

Ok mlm ni Jerman vs. Argentina..perghhh ni pun team kuat jugak..

So korg beat sape menang...

nota bijik: sorilah kot2 ada yg kata2 aku yg x betul..sbb aku ni bkn tau sgt psl bola
men tgk sorak jerit mn team yg menang je..:)