Khamis, 15 Julai 2010

APA TU?????

ari tu aku ada g melancong satu tempat nama S. Francisco..tgh dok jln2 pusing2 bandor..ternpk lah satu perarakan..riuh jugak..aku pun pi la tgk..sekali pitam aku woi...igtkan perarakan ape..ghupenye acara bogel berbasikal...masyallah mcm ni pya manusia pun ada...w/pun diri derang tu dicat..tp kalo ditelek2 ditenung2 difokus2 kahkahkahhhhhhhhhhhhhh apa yg sepatutnya x npk boleh npk bengonggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!




benonye ada lg pic..tp kang x psl2 kena gam lak blog aku..ini2 sudah lah ye wakakakakaka
korg tgk pic yg last tu...budak pompuan tu siap ushaaaaaaaa baik lg..miahahaha
kalo rs x puas tgk klik la bg besor...sllu aku bg pic besar kan...xmo aku sat lg ada yg pitamm cam aku ritu...miahahahahaha

nota bijik: tipu ok aku x g lah s.francisco kahkahkahhhhhhhhh