Khamis, 29 Julai 2010

AKU BUNTING BUAT KALI 3

assalamualaikom n good day..smoga kalian sihat dah sejahtera sllu...kahkahkahhh a'ah aku bunting dah skrg..jwpn sudah termaktub...alhamdulilah syukur pd Allah rancangan kami tuk menimang cahaya mata kali ke-3 dimakbulkan..rezeki anak x penah putus..alhamdulilah..thx juga pd suamiku yg sm2 menjayakan projek ini ahaksssss...kenapa cepat sgt el????rmi yg bertanya?ada yg kata xpelah korg duit byk gaji besor?????ada pembetulan ye di sini..aku ngan suami aku cukup2 mkn je bulan2..bajet2 jek..kdg2 tu sengkak jugak tgh2 bln..tp x smestinya ada anak..xde anak...gaji tu menjadi satu persoalan betul x?lgpun aku ada plan jangka pjg..nak buat anak dulu..hehehe aku kalo boleh nak stop/resign b4 umo aku cecah 30an (boleh ke?hahaha) so need another 1 more kid to beranak..mayb 2013..insyallah :)

dgn ini aku nak mintak maaf pada semua kalo selama ni aku ada terkata terkutuk terogol dan sengkatan dgnnya..semoga perjalanan aku sebagai mak buyung dirahmati dilindungi dah berjalan dgn selamat horayyyyyyyyyy :)

tadaaaa...
alhamdulilah condommm (confem) peknen

pttlah sejak 8 menjak ni nak mkn mcm2...selera lak menganaz..asyik lapo..smlm teringin nk mkn mekdi beger baru GCB..mahal gilak beger ni RM12..dahla mahal..kecik pulok..sib bek baru dpt gaji smlm hahahaha

amek kau ff berlambak..aku makan laju jek..od siap pesan..udah2 la tu arwen danish pun nk mkn gak..kahhhhhhhhh

tetiba nk makan roti canai banjirrr..terus terjah kt tmpt port lama ms kapel dulu kapel
lama gilak x pergi since kami kawin...od kata high value spot ni..hakhakhakk
tp aku teringin roti canai abah akuuuuuuuuuuuu..paling bestttttttttt
mggu dpn balik yeaaaaaaaa

nota bijik: pasni kena jimat cermat hehehehe