Rabu, 30 Jun 2010

Walaweiiiiii BIAR BETIK..kahhh

uolz tau x ape itu VUVUZELA..vuvuzela ni adek badek trompet la..alah yg deme dok bunyi satu stadium..ritu ms tgk piala thomas geram aku bising giler..tu baru tgk kat tv..masyallah bengit tol...korg tau ke ASAL USUL VUVUZELA ni....

skrg ni VUVUZELA IS THE HOTTEST NOW AT WORLD CUP..mn2 game pun ada kot..kasi meriah skit games tu..

korg tau ke ASAL USUL VUVUZELA ni
ha meh ler nengok kt bwh ni...

HARAP JGN PITAM YE..kahhhhhhhhhhhh

no komen..gelak aje kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

aisey beliau ni senyum plak..almaklumlah msok blog aku kahhhhhhhh

kahkahkahhhhhhhhhhhhhhh aku x larat nak gelak weiiii smpi terkentut2 buih bau lavender ko..wakakakakakaka...adoyai..ntahlah org tu kata asal usul vuvuzela ni dr org asli afrika..deme buat sebagai alat pelindungan 'tut'..tp awat yg PANJANG sgt tu..kahkahkahhhhhhhhhhhhhh berdekah3...

aku x larat gelak weiiii sakit urat2 kentut ni ha kau

next time THINK CAREFULLY BEFORE YOU BLOW ONE!!!!!!

waka waka eh eh waka waka uh uh