Selasa, 8 Jun 2010

nyempat ajek...tgk PRINCE OF PERSIA


b4 kami gerak ke kl..kami sempat terjah GSC qbay g tgk Prince Of Persia..
mmg teruja bila tgk preview kt nuff tu kan..
so kami g berdua jek..anak2 tinggal jap ngan bbsit...
tp malang sggh cite ni x bape best..bolehlah layan
kami igt cite ni ada aksi2 kijam...ganas..lgpun ni under Walt Disney tuk tontonan umum
so x bleh ganas2..suam2 kambing jek...layan pi lah
tp part yg buat aku terkojut...sedar2 ghupenye si Dastan si prince tu telah g zaman ms depan..so aku tertipu kat situ..igtkan betul2 terjadi..caitttt...mmg pisau tu buat aku geram jek...kahhhhhhhhhh
princess tamina tu x cun lgsg..bg lah sexy lebih...hahahahaha
fight pun x best gak...kira dr 5 star aku bg 2 1/2 bintang jek
so pas abis cite ni baru kami gerak ke kl singgah kat kampung dulu g sm2 ngan famili

nota bijik: mmg aku letih gilakkkk balik dr kl..kete aku rosak ms nk g Shah Alam ari jumaat..so x dpt nak g mn...nak jpe kengkawan pun xdpt..sori sgt2 ye...tu lah perancangan x sllunye menjd sori mori..mmg kami sekeluarga rs nak pitam..ni pun rs letih x abis..huhuhu