Selasa, 15 Jun 2010

Layanan Seks MANTAP - Hati Suami Terikat

Tidak pandai melayani kehendak seksnya dan tidak rasa puas!!!!!!Apa lagi yang tidak puas, setiap kali diminta aku beri, termasuklah di tengah malam-malam buta. Apa lagi yang kurang!!!!
Ini antara masalah2 yang selalu dihadapi oleh isteri2 di luar sn. Kat sini aku nk kongsi tips2 caner nak beri layanan tip top kat para suami, supaya suami x byk komplen...amboi2..komplen mcm la terer sgt kan..hehehe xpe2...apa yang penting para isteri harus mencari jalan dan melakukan yang terbaik untuk suami ye dok kahkahkahhhhhhhhhhh

1) Penuh Kasih Sayang
- Seorg isteri harus bersikap penuh kasih sayang terhadap suami, menyayangi, lebih mengambil berat dan merendah diri, memberikan pemahaman, ramah, mesra dan membelai manja dan melakukan perkara yang seeloknya dilakukan oleh seorang isteri.

2) Beri Setiap Kali Diminta
- Setiap kali suami "menginginkan" jangan sekali-kali menolak. Bila perlu tawarkan sj kepadanya untuk melakukan hubungan seksual. Apa salahnya anda berdua suami isteri yang sah. Jangan menolak kehendaknya w/pun anda tidak bernafsu ataupun kurang mood untuk seks. Usahakan untuk membangkitkan ghairah perlahan-lahan. Pokoknya seorang isteri itu harus sentiasa bersedia untuk melayani kehendaknya setiap masa.

3) Seksi dan mengoda
- Pakai dan tampillah dengan sesuatu yang boleh membangkitkan ghairah suami. Misalnya dengan berpakaian nipis sehingga lekuk-lekuk tubuh kelihatan dengan jelas. Suami mmana yang sanggup meninggalkan rumah bila melihat isteri dala keadaan sedemikian. Sekiranya perlu, pamerkan aksi-aksi mengoda di hadapan suami supaya dia bernafsu dan ingin bermesraan. Nescaya suami tidak langsung mempunyai hasrat untuk berfoya-foya di luar.

4) Cuba sesuatu yang baru
- Setiap kali melakukan hubungan intim bersama suami, cuba lebih agresif. Tampilkan sesuatu yang baru supaya suami tidak bosan dan puas hati. Layanilah suami hingga menimbulkan kesan yang mengembirakan dalam dirinya.

5) Wujudkan suasana romantis
- Sekeras-keras lelaki pasti kalah dengan kelembutan wanita. Bersikap lembutlah dengan dirinya sungguhpun anda sedih dengan kelakuannya. Sekali sekala bangkiktan suasana romantis ketika bersama dengannya. Selain lilin dan alunan lagu yang mendayu, suasana ini dapat dihidupkan dengan pemakainan bauan spt myk wangi, wangian aromaterapi dan losen yg harum.

6) Layanan terbaik- Selain dari menawan suami dengan seks, isteri juga perlu pandai mengambil hati suami. Bukan sekadar menjamu mata dengan penampilan anda yang seksi, layanlah juga keperluan lain yang penting buat seorang lelaki. Antaranya makanan dan juga menjaga anak-anak dengan baik. Sekiranya anda memberi layanan terbaik untuk dirinya dalam segala sudut, pasti suami sendiri akan berasa bersalah untuk melakukan sesuatu yg melukakan hati isteri.

ape lagi serang lah..wakakakakaka..sharing is caring