Sabtu, 19 Jun 2010

Danish Kena Kaco

smlm danish kena kaco..tetiba dia menjerit kuat..aku bgn tgk danish dah siap berdiri tunjuk kat atas siling...aku kata..apa dia..mn? (beno aku dh tau ada benda)..aku xlah cuak or panik..aku just sembang2 ngan danish..bg dia jgn takut...pas2 aku bg dia pegang buku yasin tu..aku x bleh nk bc pulak..(bendera jepun) kahhh..then danish jerit lagi..kali ni kuat..smbil tunjuk benda tu kt mn...pas2 aku buka lampu..aku amek hp aku pasang surah yasin..danish mula tunjuk sat sn sat sini..mcm benda tu berlari2 pulak..aku pun kata jgn tengok..diam2 sudah nti dia hilang la tu..aku bg dia tido..tp mata danish dok ralit tgk benda tu...aku suh dia jgn tgk lg...tgk aku je..tp dia x leh dok diam..kemana benda tu g..mata danish dok ngekor jek...lg kuat lah aku psg surah yasin tu...10minit pas2 aku tya..ada lagi dok?danish geleng pale..alhamdulilah...
ms ni umah aku rmi..sllu anak2 aku tido bilik lain..so bil aku nk tunang sabtu ni so rmi lah yg stay kt sini..anak2 tido sekali..x muatlah od tido sekali..beliau tido kat luo je..aku malas nak bangunkan sape2..nak cuba control situasi sndiri jek..tgk cm mn..:)
alhamdulilah semua ok
kebetulan lak jiran sebelah ada org meninggal...nak pulak kak ipar aku dr kl smpi kol 12 mlm...so disitu npk lah skit2 kot2 ada yg x kena kan...so mayb benda tu ikut sekali ke rumah...terkena kat danish...sian beliau...kalo korg tgk mata danish..dah la mata dia besau..bertambah2 beso le npk benda tu...

nota bijik: 1st time danish kena..sllu skit2 jek...smlm teruk gak huhuhu