Khamis, 10 Jun 2010

Ciken Cop

so spt yg telah mklum aku kan pose rini..last day setel utang...so aku teringin nk mkn western food..ciken cop..hehehe...bajet pun elek dek kerna kete rosak ngan g kl ritu..so mtk lah kat lalink ku..lalink nk mkn ciken cop arrr smbil moncong molot....dia kata ok..later we go ok...hahahahah lepas g klinik amek ubat sbb anak2 aku batuk n selesema then singgah kt Sany Cafe kat Sunshine tu....

od order char ketiaw spesel...this one is the best lah char ketiaw in Penang

yeharrr aku pya....ciken cop..oklah not bad..leh diterima perut aku yg kosong tu kahhhhhh

haaa pas mkn tu kami terus balik...benonye kami berdua ada projek nak siapkan..projek hantaran tuk bil aku nak tunang mggu depan..so kami cadang nak wat masjid n bg buah jek..
so ni baru halfway..nti dah siap aku tunjuk eh..ok x?

ni bakul yg ringkas aku buat..alahh main tempek2 gam2 jek...tema hitam silver..yeharrr