Isnin, 14 Jun 2010

Burger King + KLCC+ Nasi Lemak Antarabangsa

sblm kami gerak balik ke penang...kami sempat singgah KLCC..aceh ceh cehhh mcm ler x penah g kan...kahhhhh...abis tu x tau nk g mn...sj lah bw budak2 tu g jln2..cuci2 mata..hikssss
org sgt2 lah rmi..hari cutilah katakan...danish lak buat hal..mayb dia sgt2 letih 2 3 hari ni kot..sbb bila dia tido..kami dah smpi destinasi..so kejap2 je tido..bila x cukup tido dia wat pasal lah..nak berdukung pulak budak 3 tahun berat 20kg tu...sib bek la mama kamoo ni kuat..abah dia xmo..last2 aku pujuk..kejap je tau..mama penat..dia angguk je...

ms ni kat tasik KLCC tu..dia g kutip tisu2 kat tepi2 jln tu..abah dia marah pukul n tarik tinge..tu pun x dgr cakap...bukan pe dia nk g campak buang tisu tu kat tasik..adoyaiii...last2 kat aku kena pujuk dia...hehehe..tgk mulut dia dok ketip cam gitu..tu gara2 dia takut kan ari tu pecah molot..so 2 3 hari cam tu lah..smpi tido pun gitu gak...dah jd ikutan lak..so aku xmo lah gitu kan..so pelan2 lah suh dia bukak mulut tu...:) skrg dah OK..kacak balik yeharrrrr

peace no war yeharrrr

ni smua od yg tangkap...dah mcm photoG pki DSLR je kan...tetiba od kata..x leh jd ni kena beli dslr 1...wahhhhhhhhhhh best ni..hehehe

model KLCC terbilang gemilang kahhhhhhhh

arwen yg suke menyengeh n kadang2 blur jugak budak ni..kahhh

bw mainan kete tu cam xpert jek pusing2 dia puya stering..hebatttt kahhhhhhhh

yeharrrr...od nk mkn burger king pulak...so terjah BK pulak...ape lg danish mtk eskem kesukaan dia...vanila

arwen pun nk 1..satu tu dia boleh abiskan sorg...syabas betey..hehehehe

org yg kepingin BK...
bila BK nk mai Penang ha...

pas tu kami gerak ke Kpg Baru..tetiba teringat lah kat Nasi Lemak Antarabangsa yg sllu Tv9 dok promote tu..cr pya cr...dpt gak ketemu...tp indah kabar dr rupa....nasi lemaknye mmg x sedap weiiiiiiiii..apakahhhhhhhh..betul ke ni..bkn ke nasi lemak ni yg femes tu...od mtk ayam ngan sotong..korg tau bape dia cas RM17 (2set)...makkk aii giler kentang pya mahal..dah le pulak tu ayam dia liat nk mmpos separuh msk weiiiiiiii...sambal tumis dia...sgtlah x pedas n mcm msk x ikhlas jek...AKU MSK LAGI SEDAPPPPPPPPPPPPPP..od ngan aku nyesal x sudah2...coiiiii

pas2 baru kami gerak balik ke penang...alhamdulilah selamat pergi dan pulang