Rabu, 16 Jun 2010

Berhabis wang untuk KASUT

Ada wanita yang sanggup berhabisan untuk barangan mekap dan pakaian tak kurang juga untuk kasut. Pantang nampak kasut yang cantik, terus beli tanpa berfikir panjang.

Hahahahah dulu ms anak dara..mmg giler kasut...npk cun..beli..npk cun beli..pas2 simpan..xpki langsung...kdg2 sj2 beli sbb cantek...eh kaler cun..eh sexynye kasut ni..eh ada sales..kasut kasut kasut...mmg time anak dara mcm2 kasut..ada kasut g kelas...kasut jogging..sandle...high heel...kasut lepak2..santai..kasut dating dinner..kahkahkahhhhhhh
aku x kisah kasut tu jenama ke x..janji lawo sedap pakai...dulu mmg kasut high heel sesajo g ofis sblm kawin..:)

skrg ni jgn haraplah...satu kasut semua agenda boleh jalan kahkahkahhhhhhhh...skrg ni layan kasut sport ngan kasut biasanye (universal) semua leh masok...sbb ngan anak2 kecik tu cam mn nak kejo weiiii..ish2..nak pakai kasut high heel lg lah parah...kang ada jek drama2 yg x ikhlas kat sopin2 kompleks..seorang ibu terjatuh gara2 mengejar anak hahahahahaha kan naya

Suka beli tapi tak pakai2 - Norkhiriah
-Saya mmg kaki beli kasut. Kdgkala saya suka beli tapi x pakai. Akhirnya saya byk pakai selipar. Saya suka membelinya sebab saya suka tengok kasut cantek. Saya lebih byk kasut jenis wedges dan sneakers drpd kasut tumit tggi. Saya juga x beli kasut berjenama. Janji kasut itu cantik, saya x kesah harganya. Asalkan ia selesa dan senang digayakan sudah cukup. Apa guna kasut cantik tetapi apabila di pakai kaki sakit


Tak pilih jenama - Mila
Saya mmg byk kasut dan saya tidak peruntukan tertentu untuk beli kasut. Bila perlu yang baru saya beli. Saya juga tidak pilih yang berjenama asalkan kasut itu selesa, sesuai dan boleh diguna pakai dalam mcm2 mjlis. Pilihan saya selalunya kasut jenis wedges bukan tumit tinggi dan kasut2 ini saya simpan dlam satu rak khusus.

Anda bagaimana?