Selasa, 15 Jun 2010

Akasia TV3- SYAH JIHAN

assalamualaikum uolz..slm sejahtera :) hope korg sihat n ceria2 sllu..amboi bahasa di pg selasa sgt budi pekerti kahkahkahhh...

w/pun skrg ni tgh demam bola sn sini bola..tp aku w/pun x suka bola..adalah tgk jugak tu pun x abis..tp suka tgk team yg kuat2 jek..then kalo ada yg dpt gol tu..aku tetiba jek jerit..golllllllllll yeahhhhhhh..hahahahah tp x tau team mn yg tgh lawan...:)


selepas kita dihidangkan ngan akasia ADAMAYA..slot akasia TV3 kali ni menayangkan pulak akasia SYAH JIHAN...aku rs rmi x ikut drama ni..tp aku...ikut jek..dah xde wat ape petang2 tu tgh balik keje lepak2...w/pun drama ni x sehebat adamaya..tp syok jugak layan...dlm adamaya kita ada mika ngan dani yg kelako..tp dlm syah jihan ni ada jugak iaitu muzamir ngan mak beliau..muahahah gelak tgk lakonan derang
cite ni mmg berbelit2..mcm2 genre..sat kisah aisyah..sat kisah jihan jiman johan..muahahaha..fenin2...campur aduk..title tu x sesuai lah letak Syah Jihan..ptt letak..Dendam dan Cinta..heheheh wahhh hebat x aku pya title tu..muahahahaha tp smlm cam suspen..

SIAPA AMRAN?ANAK KEPADA ISTERI TUAN HARIS?ADAKAH AISYAH ITU BETUL2 ANAK TUAN HARIS ATAU ANAK LUAR NIKAH?YG PASTI MUZAMIR DAN MAKNYE SGT HEPI SBB AISYAH NK CEPAT2 KAWIN NGAN MUZAMIR..hahahahaha gelak besar mereka itu...SAKSIKAN HARI INI SAMBUNGAN...mmg suspen...layan je

nota bijik: sllu sgt nyanyi lagu tema tu..pergilah pergi kau dariku..biarku jalani hidup tanpamu..kahkahkahhh tgh shower pun nyanyi :)