Khamis, 10 Jun 2010

2 Batang sudah cukup..

smlm start ari selasa aku dah berposa..pose ganti k..lgpun sejak 5 hari b4 ni...(kt kl) aku mkn x hengat...smpi perut aku naik sebu rs nak pecah perut...kahkahkahhhh so aku nekad nk pose je...lgpun aku ada lg 3 hari x ganti...ramadan pun nak dekat dh kan...hiksss so arini last la aku berpose..horayyyyy...so 2 hari lepas aku dh beli eskem malaysia ni 20 sen...kat kedai depan umah ni..so igtkan pas berbuka nak la mkn...lupa lak so buat aku meleleh sbb teringat dek eskem kacang hijo ni..huhuhu..ape lg smlm aku pun berbuka terus ngan eskem ni..waduh waduhhhhhhh sedap nyerrrrrr..smpi 2 batang aku sapu...muahahahaha...abg od kt bwh jgn jeles ok....kahhhhhhh berdekah3...see abg od dah potong rambut...rasa lapang gilerrr :)

jgn sape2 pun kaco...tgh concentrate ni...kahhhhhhhh

muka monyok sbb x dpt eskem...kahhhhh

arwen pun nak jugak...

ni danish ms kt kl...nak tau 2 hari x mkn n minum ..bercakap pun idok...sbb mulut pecah dek berebut mainan ngan cousin beliau..so danish takut nak bukak mulut..sakit smpi nanah..so mmg 2 hari x mkn ape pung..mnm susu pun x..so ada satu mlm aku riso dah budak ni x mkn ape..takut lembik lak nti..so aku berkeras smpi aku marah2 beliau n buat kasar ngan danish...aku bukan ape..takut lak lain jdnye..alhamdulilah lepas aku marah2 n pujuk2 dia...baru dia nak minum susu n milo..lega aku..kalo x jgn harap aku nk tido lena...hehehehehe..aku kalo bab anak x mkn sure x leh sng...riso sbb takut deme ni lapo nti..xde tenaga..tp sbbkan aku ni bijak la kunun2 muahahah dpt atasi budak lasak ni ngan jaya....
pas kenduri tu..baru lah aku dengor danish bersuara...mama lapo...sambil tunjuk perut..alahaiii kesiannye..pas2 x henti2 dia bercakap smpi kami semua x tahu nak cakap ape...kahhhh

nota bijik: rini last pose..so ESOK HARI RAYAAAAAAAA yeharrr