Khamis, 20 Mei 2010

Sahabat Baik...tiada makna bg ku (Episod 1)


korg ada kawan baik?..best friend? still keep in touch x?bguih x bf korg?ssh sng bersama x?..aku dulu mmg ada kawan baik..baik sgt2..smpi aku sggup buat ape sj yg dia suruh..kalo digtkan mmg bodoh betul aku ms tu...ok aku nk stori kt korg kwn baik aku ni..aku mula kenal beliau ms aku darjah 5...ms tu beliau sgt femes..smua org nk kawan ngan dia..sbb ape..sbb dia cun gilerr ok bak kata org cam ramona rahman..rambut ngan mata perang plak..pandai la jugak (kelas A1) aku kelas (A2)..org acheh tp melayu lah..lalalalala..org cun takan nak kawan ngan org buruk cam aku...kahhhh..so aku mmg xde hati lah nak berkawan ngan beliau nak amek tau psl dia pun xde lgsg ok..aku x femes ke?..aku femes jugak tp femes aku ni aku seorg atlet ok..lalalalalalala hoki netball softball lari 4x400 mmg terer lah...main getah zeropoint pun mmg terer..kahhhhhhhhh sekolah rendah lah katakan..then one day ni ntah cm mn la..aku g skolah nek beskal..beliau pun..umah kami pun dekat jek..so ms nk balik skolah kami bertembung kt satu selekoh ms nk balik tu..ms tula dia tegur ngan sorg lg kawan dia (india)...so aku pun ok jek..then dia kata lenkali leh la balik sm2...start dr situ lah aku..beliau n budak india tu jd rapat..mn2 pun bertiga jek..tp yg paling aku x syok kwn ngan beliau ni kan...budak2 laki suke sgt kaco n ngorat dia..so beliau ni pun kdg2 layan gak kdg2 tu x..then aku jd rimas le..cam nak balik sekolah tu..rmi giler ko budak2 laki dok ngorat dia..smpi budak2 laki tu sekat beliau..bg mcm2 la kat beliau..aku yg cam kera busuk kat tepi tgu je lah (eh buduh betul aku ms tu)...tp nape eh aku still kwn gak ngan beliau smpilah kami sm2 msok sekolah menengah yg sm...dia dpt UPSR yg bagus jugak..aku bolehlah..dia dpt kelas yg atas dr aku...kira pandai la..aku cam biasa kelas no. 2 lalalalalalalala (BERSAMBUNG)