Khamis, 20 Mei 2010

Sahabat Baik - sayang lebih dr keluarga (Episod 2)


Nk dijdkan cerita kami ni mmg ada bau2 bacang (skrg x ingin aku nak berbacang ngan ko) tgu episod terakhir...kami mmg bersaudara belah abah aku tp jauhhhhhhhhhhhh..tu yg buat aku lg rapat ngan beliau (ida panggilan beliau)..naik skolah menengah lg hebat beliau..femes sn sini..mmg beliau sorg je lain dr yg lain..kira paling lawo cun smpi semua skolah kt daerah tu (terutama budak2 sekolah lelaki kenal beliau)...dsbbkan beliau aku secara tidak lgsg pun femes gak..lalalalala..kmn kmi pergi sure berdua cam belangkas...(bkn lesbian ok) kalo sorg xde..sure org tegur..eh mn sorg lg..hahahaha..bkn beliau x baik ngan aku..baik pung...aku ni pulak x kisah lah janji ko baik n x lupa aku sudah..tu je aku mahu...sllu gak beliau ajak aku g tido umah dia..kdg2 telefon..el jom lepak umah ida..jom g kuar..ada satu tahap aku byk menipu mak abah aku pttnya aku g tuisyen ngan beliau tp..sllu aku bg alasan nk belajar ngan ida lah nak buat kerja sekolah ngan ida lah...mak abah aku x kisah..derang pun kenal ida tu...tp aku sllu bohong kata aku nak keluar nak belajar tp akainya menemani beliau jpe budak laki yg nak kenal beliau lah..dating lah...sggup pulak tu pergi berdua naik beskal ke pekan kdg2 aku carry beliau bkn wat ape pun..jpe laki...huhuhuhu...aku lak cam blur je ikut je ape yg dia suruh...mmg naik sekolah menengah beliau dah pandai berboyfren2..bkn sorg dua..ramai beb...kdg2 ada gak dia kata el xmo ke...terus pitam..kahhhhhhhhh...aku tau sape aku (emo) lalalalalala...nak pulak kalo dia ajak tido umah dia ke ajak dtg umah dia mmg aku suka sbbnya beliau ada abg yg sgt2 encem cam omputeh yg best mata kelabu wooooo..cair aku nengok..tp tgk je lah lalalalala....mak ayah beliau pun dah kenal aku..baik pun ngan aku xde mslh..kdg2 melayan aku cam anak sndiri..lalalalala...smpi skrg sms aku cite kt korg ni aku teringat nasi grg mak beliau sgt sedap...ssh nk cari nasi goreng cam tu..huhuhuhu...kdg2 mak abah aku x kasi..tp aku merajuk marah2 buat muka smpilah mak abah aku kata giiiii lahhhhhhhhh...huhuhuhu..bab pelajaran beliau mmg pandai lebih2 BI..jeles disitu...aku suam2 kuku je..

smpilah aku diamanahkan jd pengawas sekolah dan dinaikan kelas sm pulak ngan beliau..ms tu sgt2 hepi nak pulak dok semeja ngan beliau...syok abissss..mmg beliau jd kegemaran cikgu2 dan semua budak sekolah..almaklumlah pandai bijak lawo..huhuhu smpilah abis PMR..kami berdua berpisah kelas lg..dia naik kelas lg..aku kelas yg sm..tp even cam tu pun kami close smpi kami dah ada sahabat baik 4 org...then g mn2 pun 4 org jugak..aku ida ita n zu..kalo ida rapat ngan zu or ita..aku jeles (ntah kenapa) lalalalala..aku lgsg merajuk bw diri tp kejap jek..ida dtg balik kt aku...tp byk2 sahabat tu aku ngan beliau paling rapat..apa rahsia beliau aku tahu..aku?rahsia?mn ada?habuk pun xde?kahhhhhhhhhh bak kata lah kan ape2 sj el el el ellll jek..sini el situ el..bila ko susah..aku tulun..bila ko ngis aku ada disisi ko..bila ko ada mslh..aku lah tmptko luahkan segalanya...

smpilah kami dah abis SPM..dia dpt cemerlang...aku yg lelain suam2 tait ayam jek..rezeki beliau dpt melanjutkan pelajaran kt uitm dlm bidang art design...aku ngan ita terus msok Form 6..zu pulak aku x tau no contact pas2..dgr cite sambung belajar kt kolej mn ntah...haram nk bg tau aku..ape slhnye bg tau..dah kawan lama kan..ni aku lak terhengeh2 dtg umah ko tya ko...(sakit ati..ni org pun satu hal gak)..lepas beliau msok uitm...ada jugak dia dtg kt skolah n lepak2 jpe aku..ajak kuo..cam sllu lah...ntah cm mn..berbulan2 beliau x kontek aku..nak tya kabar pun tidak..tulis surat ke ape ke lgsg elekkkkkkkkk...kalo aku tau no fon ko ke alamat ko ke xpelah jugak...smpilah aku kata..eh budak ni dh lupa aku ke..mentang2 lah dpt belajo kt uitm..mayb dh dpt kwn baru...then aku dpt cite kt uitm jugak pun dia mmg femes..adoiiiiiiiii femes sesj kan...then aku dpt tau jugak bf dia (razif) tu pun ada kt KL bersama ngan beliau...(jeng2 ada cite best kt sini..tgu)...mmg lepas tu aku putus hubungan ngan beliau..kecik ati aku tau...aku ngis2 teringat kat beliau...smpilah ada satu hari satu malam..(BERSAMBUNG)