Isnin, 24 Mei 2010

od teringin

sabtu mlm kami g dinner kat hameediyah..od kata teringin nk mkn nasi goreng ayam beliau..aku pun lm x mkn situ...kat kedai hameediyah ni terkenal ngan nasi kandaq..nasi beriyani...harga pun boleh tahan tp beware lah sbb pernah terjadi kes 15 org mkn dekat ratus2 gak kena..

muratabak ayam order tuk anak2

nasi goreng ayam RM5.00

ari ni no diet...kahhhhhhh
aku pun alami sakit tekak yg teruk..mkn skit je lorrr

pekes od ni..sure x layan nak abis la tu...byk sgt pung

mama..abg akit gg...tu lah yg sllu danish duk kata..mggu ni danish mengalami sakit gg..gg geraham belakang nak tumbuh 2...beliau xde selera nk mkn akibat sakit gg yg teruk..merengek 24jam ok kahhhh..siannyeeee

pas makan kami singgah pdg kote...lm x lepak2 sini..wiken jek sure rmi org..

danish ngan abah tgh main tiup belon...

balik dr pdg kote..sggh lak JCO..ni pun od teringin gak..eh eh eh asal od ni asyik teringin jek..APAKAHHHH

nafsu yg ghairah kahhhhhh