Sabtu, 8 Mei 2010

Saya ingin berada di dalam blog list PINK kerana

hurayyy sggh teruja bila dpt tau tuan umah BEN ASHAARI nak buat KATEGORI BLOG LIST - Dibuka Kembali...TERHAD

ari tu x sempat nak join x silap Jelajah Blog Ibu kot..a'ah betul la tu...so kesempatan ini aku nak join edisi terhad ni..hope dpt jd salah satu Bloglist PINK beliau...amin


Saya ingin berada di dalam blog list kategori PINK kerana

1) u r the tiptop blogger rugi kalo x join msok bloglist kamoo hehehe
2) kalo dpt join makaiiii 44 hari x leh tido sbb terlampau hepi sgt
3) kalo dpt msok list kamoo sure trafik 24 jam 7 hari semggu non stop (7E pun kalah) kahhhh
4) boleh meramas mesra ngan blogger yg lain
5) sekali tgk kamoo ni cam jimmy shanley pengacara astro tu...:) (perlu ke ayat ni) xpe2 bodek perlu kan...kahhh
6) sbb saya rajin blogwalking taw..x caya tya kawan2..kahhhhh
7) dpt tumpang glemer..boleh kan..hehehe
8) dpt berkongsi cerita ceritu to all bloggers
9) murah rezeki saya n keluarga saya amin
10) harap sgt2 ni ...:)

so tuk smur nak join sila klik pic header tu eh...ENJOYYYY