Rabu, 19 Mei 2010

HEPI BESDAY TO MY SWEETHEART AHMAD DANISH ZIKRY

HEPI BESDAY TO U..HEPI BESDAY TO U..HEPI BESDAY TO ANAK MAMA
HEPI BESDAY TO U

Today 19/5 genaplah 3 tahun umo AHMAD DANISH ZIKRY
dah beso anak mama...makin ensem dia..lalalala harus la puji..tp mmg betul kacak kan beliau..kahhhh
skrg dah 3 thn dah mcm2 dia dh tau...skrg ni dh pndi nk bc buku
especially buku animal...tunjuk itu ini semua dia tau...bijak anak mama
then satu hal lak dia suka nak melukis tp bkn dia lukis...aku ngan od yg kena lukis...
kalo dia suh lukis tu smpi nk tido pun suh lukis lg...sekali x lukis molot pokpekpok..hahahahaha
teringat lak ms beranak kat danish...mmg terok...bayangkan 12 jam dlm LR (labor room) x kuo2 pun danish..aku yg msok awal..org lain lak banak..kahhhhhhhhhhh...bab teran mm fail..org suh teran cam nak berak...aku tetiba blur x tau nak teran cm mn..abis doktor nes marah aku...jenuh gak lah aku teran smpi aku ckp kt doktor...DOKTOR BEDAH JE LAH SAYA X LARAT NI..kahhhhhhhhhhhhhh...doktor kata awak boleh...sekali ni awak x push kuat2..saya bedah awak...huhuhu...od dh bising2 dah kat tepi aku...hehehehe...aku pun ape lg..sekuat ati lahhh tarik napas..sekali tu aku terannnn...mmg terasa kepala bby kuar cam agar2 jek..kahhhhhhh..then kata kt od..saya xmo dah beranak..sorg pun cukup...yelah tu..hehehehehe

mama doakan supaya anak mama menjadi anak yg soleh....anak yg cerdik pandai..berjaya dlm hidup...segala2nye yg terbaik untuk kamooo ye...biasalah mama ada buat kamooo then janji xmo buat..tp buat gak...kahhhhhhhhh..tp mama tetap sayang kamoo..kamo adalah harta mama yg paling mama sayang..abah kamoo no. 2..bleh?hehehehehe
today mama x celebrate besday kamooo..mama postponed after balik dr KL ok sayang...hehehe

LUV U MAMA