Khamis, 6 Mei 2010

ee..ee..ee aku pengal kepala ko kang

aku pun x fhm ngan ko ni..belajar tinggi2...cun skit dr aku jek..tp xde akai...mak bapak dah pilih yg terbaik tuk ko...ko lak g jahanamkan hidup ko ngan mamat badigol tu...aku x fhm..aku x fhm...suami byk pya hensem..lemah lembut..sopan santun..penyayang...rajin..bak kata perfecto lah...ko x npk ke..ke ko wat bodohhh..lembu pun aku rs lg pandai...terang2 bkn dibuat2....si badigol tu mmg x guna..dah plak tu dia..nafkah anak2 pun dia abaikan...itupun ko x npk lg..mmg sah ko ni buta tuli...org buta pun x serupa mcm ko...kawan2 bg nasihat pun ko marah2..apa pya org ko ni MAYAAAAAAAAAAAAAA....anak pun ko abaikan..anak sndiri pun xmo kat ko...gara2 nak berkepit ngan badigol cilaka tu...aiii ikutkan hati ku pengal kepala beliau....ngan kepala2 ko aku pengal jugak....aiiii skit lagi je nak kena dua eko ni ngan aku...dah kena tangkap khalwat pun still jugak nak berkepit ngan si setan tu..adoiiiiii...plis plis plisss lah woiiiii

gara2 peminat fanatik ADAMAYA..wujud fesbuk

Kami benci~Dani@Adamaya~Sepenuh Jiwa!!!!!!!

kesian beliau..xpelah tu tandanya lakonan anda menjadik w/pun aku pun rs nakkkk jek pengal kepala ko tu dani woii..hehehe sib bek la lakonan semata2..kahhhhhhhh

nota bijik: harap maaf ini adalah secebisan luahan rasa salah seorang peminat akasia ADAMAYA