Isnin, 10 Mei 2010

apa2 je lah

apa kabar smur..harap ari isnin yg sengal dan byk org x suka..TAPI AKU SUKA SBB AKU ARI ISNIN MMG OFF DAY..sila JELES OK..kahhhhhhhh...arini msk kari daging jek...xmo byk2 sbb kami berempat jek...ari ni pun msk awal...bgn awal..setel smur..basuh kain angkat kain lipat kain...kemas umah...then tghari kol 11 dah pengsan...danish cam biasa layan dragon sensorg...aku ngan arwen dh tido tu pun aku x lena...danish dok kaco suh tgk sesama..od lak bru balik keje malam..so bg dia tido dulu...hehehehe..dlm kol 3 siap2 nak g beli barang kat tesco..byk barang dapur dah xde stok

pas beli barang kami g terjah pizza pulak..od dpt voucher RM20..aku suh od cepat skit takut terlepas ADAMAYA..kahhhhhh igt pas g mkn pizza..aku nak terjah bukit jambul sopin mall lak nk beli CS4...tp aku rs x sempat takut mis lak ADAMAYA..od pun dah kemaruk ADAMAYA smpi dia kata nak dowload drama tu..kahhhhhhhh sbb byk gak dia mis episod...marah2 aku sbb xmo cite kat dia..hehehehe kami g beli cd CS4 tu kol 8 malam..terus balik..mls nk jln2 dah..fenat

esok msok keje...:)